Week van de Werkstress bij Menzis

Met circa 2,1 miljoen verzekerden hoort Menzis bij de grotere zorgverzekeraars van Nederland. In totaal huisvest de organisatie ongeveer 1.700 medewerkers. In het kader van de Week van de Werkstress campagne loopt er deze week op de kantoren van Menzis in Groningen, Wageningen en Enschede een Lifeguard Inside coach een dag mee op de werkvloer. Deze […]

Week van de Werkstress bij Fontys

Fontys is één van de grootste hoger onderwijsinstellingen van Nederland met een onderwijsaanbod in bijna alle sectoren. Er studeren ruim 44.000 studenten en er werken zo’n 4.400 medewerkers. In de Week van de Werkstress (van 13 t/m 16 november) biedt Fontys haar medewerkers de mogelijkheid om de workshop Stress en Herstel te volgen. In deze […]

Week van de Werkstress bij ABN AMRO

Met ruim 16.000 medewerkers bedient ABN AMRO retail, private banking en corporate banking klanten. De primaire focus ligt op Nederland, met selectieve activiteiten in het buitenland. In de Week van de Werkstress (van 13 t/m 16 november) biedt ABN AMRO haar medewerkers de mogelijkheid om workshops Presteren onder druk te volgen. Deze workshop is gericht […]

Week van de Werkstress bij FrieslandCampina

FrieslandCampina produceert en verkoopt consumentenproducten als zuiveldranken, kindervoeding, kaas en desserts in een groot aantal Europese landen, in Azië en in Afrika via eigen dochterondernemingen. FrieslandCampina heeft vestigingen in 33 landen met bijna 22.000 medewerkers. In de Week van de Werkstress (van 13 t/m 16 november) biedt FrieslandCampina haar medewerkers de mogelijkheid om workshops Mentale […]

Lifeguard vitaliteitsprogramma bij Rabobank Utrecht

Rabobank Utrecht wilde haar medewerkers zo vitaal mogelijk aan het werk hebben en zo vitaal mogelijk de organisatieveranderingen in laten gaan, zowel geestelijk als lichamelijk. En koos voor de filosofie en het vitaliteitsprogramma van Lifeguard om dat te bewerkstelligen. Medio 2016 startte de eerste lichting. Met de vierde en laatste lichting is het programma nu […]

Met The Step werkt Atradius aan duurzaam inzetbare medewerkers

Atradius is sinds 2015 klant van Lifeguard. Toenemende regeldruk, concurrentie en snelle technologische ontwikkelingen waren de aanleiding voor Atradius om na te denken over een vitaliteitsprogramma. Het doel: veerkrachtige en duurzaam inzetbare medewerkers. Samen met Lifeguard is vitaliteitsprogramma ‘The Step’ gelanceerd, dat inmiddels door 300 van de 500 medewerkers is gevolgd. En met aansprekende resultaten! […]

Vitaliserende aanpak met impact leidt tot nominatie

Ronald van Es, CFO bij IT-bedrijf Macaw, is één van de vier kanshebbers voor de titel ‘Vitality Manager van het Jaar’. De award is voor de professional die zich het meest heeft onderscheiden door een vitaliserende aanpak binnen een organisatie op de kaart te zetten, de impact daarvan kan aantonen en een bevlogen voorbeeld is. […]

Macaw verhuist naar vitaal kantoor

Macaw wil het meest vitale IT-bedrijf van Nederland zijn. Vitale medewerkers zijn daarvoor essentieel. Om dat te bereiken werkt Macaw niet alleen samen met Lifeguard, er wordt nu ook gewerkt in een nieuw en vitaal bedrijfspand. Het is gebouwd op basis van ‘cradle-2-cradle’ principes over duurzaamheid en de laatste inzichten over een inspirerende, gezonde en […]

Vitaliteit als essentiële businessfactor

Al 15 jaar is Lifeguard een begrip in vitaliteit. Daar zijn we trots op. Vitaliteit gaat over het vermogen om succesvol te kunnen zijn en verschuift van randvoorwaarde naar een essentiële businessfactor. De vitale factor. Vitaliteit zegt iets over de gezondheid en het prestatievermogen van een organisatie,  van teams, leiders en medewerkers. Het meten, trainen en […]

1 2 3 4 5