Stiho Groep zet in op een vitaliteitscultuur

Graag verwelkomen wij een nieuwe klant: de Stiho Groep. Deze organisatie heeft ca. 800 medewerkers en kent verschillende formules: Stiho, Giebels, Baars & Bloemhoff en Bouwmaat. Ze leveren materialen, gereedschappen, diensten en advies aan bouwers en andere professionele verwerkers van hout, plaat- en bouwmaterialen in Nederland.

De Stiho Groep wil in haar branche de beste werkgever zijn en heeft vitaliteit hoog in het vaandel. Lifeguard is gevraagd om een integrale vitaliteitsaanpak uit te werken die initiatieven met elkaar verbindt en rekening houdt met de verschillende doelgroepen binnen de organisatie. Het doel: de veerkracht en mentale energie van de medewerkers vergroten en een vitaliteitscultuur creƫren met een werkomgeving waar je energie van krijgt.

In januari wordt gestart met trainingen Energiemanagement voor alle medewerkers. In december is iedereen hiervoor uitgenodigd, via een filmpje met Olympisch zwemkampioen Pieter van den Hoogenband in de hoofdrol. Ook start er binnenkort een pilot: een kopgroep die het hele vitaliteitsprogramma gaat doorlopen.