Twee moderne kantoorgebouwen met glazen gevels, waaronder het in geel gemarkeerde EY-logo, staan onder een strakblauwe hemel. Het gebouw op de voorgrond heeft grote ronde ramen en is een voorbeeld van EY's toewijding aan innovaties op het gebied van energiebeheer.

85% van EY voelt zich fitter door energiemanagement van Lifeguard

Lifeguard heeft Ernst & Young (EY) geholpen om structureel betere prestaties te realiseren via een unieke aanpak van energiemanagement. Met het speciaal ontwikkelde ‘Top Performer’ programma’ richt Lifeguard zich specifiek op het verbeteren van de fysieke, mentale en emotionele energie van medewerkers. Dit gebeurt door middel van workshops, coaching en trainingen die afgestemd zijn op persoonlijke energie- en stressniveaus.

EY zag indrukwekkende resultaten. Medewerkers besteden door het programma gemiddeld 2 uur per week minder aan niet-productief werk, 85% voelt zich fitter, 77% ervaart minder vermoeidheid, en 68% meldt een betere work-life balance.

Een groep EY-professionals staat te praten in een moderne kantoorgang met grote ramen en bespreekt onderwerpen zoals energiemanagement. Sommigen houden koffiekopjes vast, anderen gebruiken apparaten in een ongedwongen, collaboratieve sfeer.

Toine van Laack, Partner bij Ernst & Young:

“Om ons top performance klimaat te verbeteren is het noodzakelijk om de programma’s te embedden in de bestaande trainingen. Op die manier zien wij dat het serieus is. We willen dat mensen duurzaam topprestaties kunnen leveren.”

“Ik kan zonder twijfel zeggen dat de verbetering in fysieke conditie heeft bijgedragen tot een betere performance en concentratie op het werk.”
fallback image

Deelnemer Top Performer Programma, Ernst & Young

Het succes van EY in cijfers

85%
85% van de deelnemers voelt zich fitter na deelname aan het Lifeguardprogramma
68%
68% van de EY professionals meldt een betere work-life balance
77%
77% van de deelnemers ervaart minder vermoeidheid door het programma